Veelgestelde vragen

Bij ons zijn er vijf betaalmogelijkheden. Dat zijn; Zelf in de winkel, iDeal of bankoverschrijving. Deze betalingen zijn op te delen in twee categorieën.
1. Snelle betaalmethodes: Winkel of iDeal. De betaling komt direct bij ons binnen en wordt de bestelling meteen verwerkt.
2. Langzame betaalmethode: Overboeking. Bij betalingen per overboeking kan het langer duren totdat het geld bij ons is bijgeschreven. Dit kan 1 tot 5 werkdagen duren. (afhankelijk van de bank). We willen dus adviseren de eerder genoemde snellere betaalmethodes te gebruiken.

Is het product een voorraad artikel bij ons dan kunt u het in dit geval uiteraard kosteloos ruilen of retourneren. Om zo snel mogelijk het juiste product in huis te krijgen, kunt u het product naar het retouradres terug sturen, of het zelf terug brengen naar onze winkel.
Heeft u vragen, dan kunt u gerust contact opnemen met ons per e-mail: info@gjmeijer.nl of telefonisch: 036-5371694.

Let op: Zorg dat u binnen dertig dagen na het ontvangen van het product laat weten dat u het product wil ruilen. Na dertig dagen vervalt de opzichttermijn en kunt u niet meer ruilen.

U kunt uw product bij ons in de winkel halen, zo niet dan kan het uiteraard worden verzonden.
Bestellingen die voor 17.00 uur met Ideal, Paypal of Creditcard worden besteld worden dezelfde dag nog verzonden. Bij andere betaalmethodes kan het langer duren in verband met de overboeking periode. Deze bestellingen zullen worden verstuurd nadat de betaling bij ons binnen is gekomen. Dit kan 1 tot 5 werkdagen duren. Bezorgkosten zijn in de prijs inbegrepen.

De garantie van al onze producten is 1 jaar.
Heeft u een klacht dan kunt u gerust contact opnemen telefonisch: 036-5371694 of per e-mail: info@gjmeijer.nl. Wij zullen ons best doen om zo snel mogelijk te beantwoorden en tot een goed resultaat te komen.